FREDAG!!!

jaaa heelg!! vad ska ni göra för att fira?Jag fick hem kp igår så nu har jag läst klart den,den var ganska bra^^
Tränar ni något? Jag tränar friidrott och gym.(har gått på mycket annat) vilka tv serier följer ni?
Jag följer verkligen JÄTTE många tv serier som allt från, The walking dead till Gossip girl eller the vampire diaries. Alltså i genren action,drama,spänning ja allt. Ser ni på någon speciell ni vill tipsa om?
jag ska njuta av fredags kvällen och ska se på gladiatorerna tror jag om jag hinner^^ YOLO SWAG SWAG!!XD

En nyhet i bokvärlden är att författaren till EREBOS som handlar om hur ett hemligt dataspel sprids mellan eleverna på en skola och tar över deras liv. Ursula Poznanzki ger nu ut en ny ungdomstrhiller, Saeculum. I denna historia är det ett rollspel som griper tag om ungdomarna, ett livsfarligt rollspel som kommer bli deras död. Den går att köpa och beställa från och med den 15e april! trailern: http://www.youtube.com/watch?v=ROVP3KMP_oI&feature=player_embedded

Ja den är värd att kolla på! Its nice at look on, so whatch this booktrailer know guys!!<3

Ha en braaa kväll! swag
/Siri

Lämna en kommentar

mars 15, 2013 · 7:24 e m

Kommentera

