tja!

hej! jag hade ett stort prov idag i anatomi, det gick väl hyffsat får man hoppas.Kolla in Isak Danielson´s  nya projekt(ni som inte vet vem han är, han kom tvåa i exfactor som går på tv4, awa vann) men kolla in denna länk då! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3I_hejocPBk#!

Ja jag vet att jag inte har recenserat någon bok, men jag har haft fullt upp. Men idag ska jag beställa lite böcker, vi får se vilka det blir:)

/Siri

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

