Hi!

Tja tja! Det har hänt ganska mycket om man får säga det i köpvärlden, så jag har köpt Safirblå av Kerstin gier och en massa kläder + min efterlängtade väska ,longchamp😍😍😏👍😉👌💎😱😊👜💎😝 iamsoinlovewiththislongchamp! Men boken jag köpte har jag redan läst ut nu, så recension kommer snart!
Ur klädes köp så köpte jag bland annat: ett par vita hollister byxor, vit randig blus, klister märken som man sätter på iPhonen, en röd tröja(med tryck på),en svart tröjblus(eh vet inte riktigt vad man ska kalla den) och säkert något mer jag inte kommer ihog. Jag såg också crodarna, den var rolig, rekommenderar den till dom som vill se på en helt vanlig rolig filmXD handling: den handlar om en grottfamilj som bor i en grotta, dom har aldrig varit ute, men en dag så möter i någon. Och ja man får helt enkelt se färden till ljuset..mer skriver jag inte;)
Ja kommer säkert skiva mer imorgon och länka lite sidor, nä men ha en bra dag!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

