Fredagsmys!

Tja! Idag åkte jag till farmor som ni alla vet, jag har hunnit med att shoppa lite, bl.a. Ett skal,nagelack,chipspåsar,godis o lite annat.vi hyrde också en film, den senaste James Bond filmen skyfall:) den är fylld med en massa action, men den var bra! Den får 7/10!
Ni ska få kort på skalet och nagelacken nu. Ja inte så mycket mer har jag gjort idag…ska börja på en av mina olästa nya böcker, farlig förmåga av Jessica spotswood.

20130405-230456.jpg

20130405-230533.jpg

Skalet kostade bara 50kr! Och nagelacken kostade bara 20kr! Ja ni fattar varför jag slog till och köpte dom;) imorgon ska jag nog kolla lite i secondhandaffären, kanske hittar jag något då:D känner mig ganska pank nu…:(. XOXO /Siri

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

