Tjenis!

Tjo! Ja jag glömde skriva att jag köpt en bok typ på påsklovet, menmen den heter ”ditt öde är mitt” av Claire delacroix , det är en lite äldre bok av förlaget harlequin (historisk) ja veckan har sett ut i stort sett som vanligt, idag bakade jag morotskaka…haha lite failad men annars god^^jag har tränat också och hunnit med lite läxor. Nöjd:) jag har lite panik eftersom jag måste läsa pandemonium och En, snart för dom går ut på bibblan. Min favvo bok är hades/Helena eller dreamless/starcrossed! Den är super<33 friday tomorow! Bye bye biatchesxD

20130411-205855.jpg

20130411-205924.jpg

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

