It’s friday!

Hej, jag slutade kl 4 så jag kom hem nyss, och har ätit middag. Jag ska skriva lite fler recensioner om jag orkar/hinner. Follow sizzen på instagram!!! Myysdag! Ja jag ska äta chips/ostbågar/ostbollar/popcorn och sen chilla vid tv:en o datorn ikväll:) vad ska ni göra? Snaaart ska jag till Barcelona!!! Yes! Ska shoppa los då:D min klass ska då åka när jag kommer hem till Italien…:(Det finns mycket bra böcker som kommit ut. min inspiration till att jag började blogga var bokblogaggarna Boktycke och Dolasbokbloggboktycke.wordpress.com men också andra bloggare såklart:) filmen ”Warm bodies” alltså varma kroppar ska ju snart komma ut på bio! Den finns som bok på adlibris,bokus,goodreads och amazon säkert!

20130419-184744.jpg

20130419-184803.jpg

Min aotfittt idag:) ett par pilotsolglasögon kan man köpa typ var som helst i någon klädesaffär för ca 30-300 beroende vilken butik. Det svarta spetslinnet kommer från bik bok och köptes för typ 159kr, dom svart blåa jeansen är från JC och köptes för typ 1000kr( det är crocker jeans) och sen har jag vanliga korta sport strumpor som är vita med lite rosa märken på(Soc strumpor) allt är väldigt vanligt och kan köpas nästan vart som helst:) som ni vet är jag ganska ny här och jag vet att inläggen kan vara lite skumma ibland..Heheh
Orkar inte skriva mer!:)
XOXO you know who YOU are;)

Lämna en kommentar

Filed under film, idag, new, Uncategorized

Kommentera

