Sprungit/run!

Heey! Exakt nu har jag sprungit och ska duscha nu. Jag springer ca 4-8 km på en kvart-halvtimme osv:) tips, spring och ät en frukt och lite dricka nästan varje dag!! Det håller hälsan och uthålligheten:D fick min kp igår, och bokblogaren Viggo på bloggen bookfinger:) kul! Kolla in den bokblogaren.
Har ni instagram? Jag heter Sizzen där, så följ mig! Follow me:D har prov på fredag och bokrefferat på fredag nästa vecka och den 3 maj har jag prov på USA:s stater…och lite mindre läxor kommer in oxså…åh fick just veta att Victoria secret finns på Arlanda!! Yaay, ska kolla det när jag drar till Barcelona;) jag bara lääängtar till maj, då händer det mycket. Först åker jag till Barcelona och sen får jag jobba(jag får lön) sista delen i starcrossed asså ”Nemesis” av Josephine Angelini, ukommer och sista delen i fallen ängel serien asså ”Änglarnas kamp” av becca fitzpatrick utkommer också då, och mycket mer som jag inte vet om..men men det finns mycket att se framemot:D + att shoppa!!!!
XOXO

20130424-183642.jpg

20130424-183708.jpg
Den boken vill jag läsa!

20130424-183741.jpg
Åh så snygg!

20130424-183822.jpg

20130424-183900.jpg

20130424-183914.jpg

20130424-183937.jpg
Ps. Vill läsa shadow dance eller vad den nu heter

Lämna en kommentar

Filed under idag, läxor/läxa/prov osv, sport, tränat

Kommentera

