SATS!

Hoj hoj! Ja idag har jag tränat på gym/sats och hämtat ut en biblioteksbok, fast jag kanske köper den istället för den är 2 veckors lån bara och jag har redan massa böcker jag måste läsa innan dom måste lämnad tillbaks…fast dom har nog redan gått ut..,Heheh;) Den 22 april ska jag gå på RIHANNAS KONSER!:D ska bli najjs!! Alla gick på justin biebers konser så..ja håll tummarna för mig att det kommer gå bra för mig på provet imorgon!!:) har ätit ärtsoppa och pannkakor med sylt och grädde..Mmm..gott!! Lyssna på mohombis nya låt! Den är bra!
Är lite trött nu så ska bara plugga lite och sen kolla på manga.

20130425-184715.jpg
Gå på NAUSE!! Dom är Bäst<33
Ska ni köpa guldkortet på gröna Lund? Jag kanske jag göra det:)
Bye bye XOXO

Lämna en kommentar

Filed under idag, läxor/läxa/prov osv, sport, tränat

Kommentera

