Hejhejhej!

Hej! Idag var nästan alla lediga idag, förutom dom som jobbar med t-banan, sjukhus osv. Men min klass ska ju åka till Toscana i Italien så några gjorde en pjäs och spelade upp den idag, Jag drog dit och kollade, fast pallade egentligen inte det men ville se pjäsen. Tog hela dagen…för det var två föreställningar och jag stannade på båda.

Gud vad jag är glad, för Nemesis eller Goddess kommer ut denna månad!! Yaaai<3 Det är min absoluta favvo serie!! Skriven av Josephine Angelini. 1 delen” starcrossed”(Helena) 2 delen”dreamless”(hades) 3 och sista delen”Goddess”(Nemesis) längtar sååå mycket!!!:D skola imorn….suck pallar inte gå till skolan imorgonD:. Har pov i USAs stater på fredag och så ska jag läsa upp min recension samma dag. Ha det gött! XOXO

Lämna en kommentar

Filed under böcker, idag, läxor/läxa/prov osv, new

Kommentera

