Godkväll!:)

Hej, är desperat att det ska bli sommar snart, pallar inte läxor och provD: yaai Rihanna konserten är snart, eller ja i juni alltså. Vill gå på gröna Lund! Dom har ju fått en ny åkattraktion, men i utbyte mot extream..inte kul, extream var ju bäst!:) Dagens aoutfitt: En vanlig långärmad tröja från Gina tricot kostar 149kr har jag för mig och över en svart väst från JC som kostar..har jag ingen aning om. Och sen ett par ljusblåa jeans(crocker) från JC och som kostar ca1000kr? Och sen ett par mörk röda converse som kostar beroende på butik men ca 600-800kr kan bli mer om man vill köpa lite annorlunda modell/färg så 1000kr för dom då. Och sen tillslut den gröna jackan kostar 1000kr typ. Och min longchamp som kostar 789kr typ(den är äkta) ni får bild men jag har inte allt på mig nu för att jag pallar inte ta på mig allt igen…lat jag är;) har ni frågor till mig så kan ni kommentera bara. Bara några dagar kvar tills jag åker till Barcelona!! Bye bye XOXO

20130502-170037.jpg
Resten av dagen ska jag bara Chilla och kolla på MANGA! I LOVE MANGA<3<3<3

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

