Måndag

Hej! Idag har jag orienterat på idrotten och gjort två prov som jag skrev. USAs stater provet så fick jag ALLA rätt!!:D yaai! Sen har jag sett på 8Bs spel, dom spelar ”Peter pan” jag tyckte inte det var jätte bra, men 5/10 Brister: jag tyckte dom talade antingen lågt eller mumlade eller otydligt. Och det var ganska lite repliker, fast det gjorde inget. Det som var bra var att doms kostymer såg helt okej ut och ja spelet var helt enkelt okej. Fast mitt/vårt asså min klass och jag, mitt spel var mycket bättre!;) Ja och så har jag lånat två böcker på bibblan, kolla bild!

20130506-162445.jpg

20130506-162502.jpg

20130506-162518.jpg

Ja jag lånade: Den mörka staden av Carrie Ryan och Borde vara död av Pål Eggert. Den mörka staden är den sista delen ur en trilogi, och dom första delarna heter, De dödas strand och De vassa tändernas skog. Den serien var så att man bara måste läsa vidare för att alla delarna hänger ihop fast inte riktigt för i ettan ex så är huvudpersonen barn och i andra boken vuxen person så ja ni fattar då får jag se vad som händer i trean:) nu sitter jag och äter flingor och jag har just bytt om till shorts och en kortärmad tröja. Hejdå vi ses! XOXO PS. Åker till Barcelona imorn!

Lämna en kommentar

Filed under böcker, idag, läxor/läxa/prov osv, new

Kommentera

