Godmorgon!

Hej! Idag har jag fått tandställning i övre munnen och jobbat, sammanlagt har jag tjänat ca 2000kr:D ja sen på imorgon ska jag ta tåget till farmor och sova där:) sen på fredag ska jag ut och äta sushi med mamma på lunchen och sen gå och kolla lite i butiker, kanske köpa något. Sommaren har kommit nu:D fast nu regnar det:(
Ska recensera fler böcker när jag hinner, har beställt änglarnas kamp som ska komma så snart som möjligt och sen ska jag direkt beställa nemesis eller rättaresakt goddess den 22 maj:D ses XOXO //Siri

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

