School

Hej hej, idag har jag gått i skolan som vanligt. På spanska lektionen så fick vi se ”Pans labyrint” på spanska, vi såg inte klart hela så imorgon på nästa spanska lektion ser vi vidare. Fast jag har redan sett Pans labyrint så jag vet hur den slutar….:( its a bad end…
Jag lånade hem lite böcker, både reservationer och vanliga böcker.
Jag lånade: Wolfsbane av Andrea Cremer
Sjutton år och skitsnygg av Emma Granholm
Välkommen hem av Johanna Lindbäck
Idolen av Meg cabot
Så blir du populär av Meg cabot
Ja det var alla:) och så läser jag just nu Nightshade av Andrea Cremer första delen, wolfsbane är andra delen.
Ja på fredag kommer Nemesis/Goddess ut av Josephine angelini!!!YAAAI<3
Hejdå XOXO /Sizzen

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

