Heey

Tja är påväg hem nu ska äta något är lite trött för fick just veta efter jag hade hemkunskapsprovet att jag ska ha prov på måndag och på fredag redovisning av något från syd/nord Amerika….och plus att jag inte ska vara ledig på fredag…suck känner mig deppig:( snart sommarlov endå! Ska hem och kolla på manga. Det regnade idag så jag är dyngsur blöt i skorna. Vill gå på gröna Lund snart!:D har ni varit där i år? Ska äta korv och makaroner till middag idag. Fick hem kp(Kamratposten) det var dubbelt nummer två st. Igår tjänade jag 50kr på att tvätta bilen och städa bilen, bra fast det var egentligen 50kr per timme, men gjorde bara 1 timme..aja
Bye XOXO /Siri

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

