50km

Hej idag har jag haft SKOLAVSLUTNING!! Äntligen fri från skolan:) idag har jag också sprungit 50kilometer på slutet skulle jag spurta lite in till mål men faila och sprang åt fel håll…hehehe. Har haft lite evenemang igår och i förrgår. I måndags hade jag en eurytmi föreställning och sen åt mat med klassen och kolla på bilder, i tisdags var jag hos tandläkaren och sen var vi med våra fadderbarn och sen drog min klass och jag till min lärares hem och åt marängsvisch(med glass,grädde,chokladsås och maränger) sen gick vi till kanaanbadet och åt vår matsäck(jag var inte alls hungrig då) sen hoppade jag från trampolinen några gånger fast det var iskallt i vattnet…brr. Det var årets första dopp:D nu ska jag duscha så bye bye xoxo

Lämna en kommentar

Filed under idag, new, sport, tränat

Kommentera

