Nytt

Hej, igår och i förgår var jag på biblioteket dels för att hämta en reserverad bok och lämna Tillbaks böcker. Dom jag lånade var:
•The lost prince av Julie kagawa(jag blev väldigt glad när jag såg den på bibblan för jag är ett stort fan av kagawas böcker)
•blunda och hoppa av Sarah Dessen
•Blodsmagi av Tessa Gratton(har redan läst)
•Marcello i den verkliga världen av Francisco X.Stork
•Härligt oärligt av Ally Carter
•Att vara niki,jagad och Airhead av Meg cabot
•Död i familjen av Charlaine Harris

Ja det var alla böcker jag lånat
Imorgon är det midsommar och idag bakade jag en kaka tills imorgon. Nu ska jag till tandläkaren…idag på kvällen drar jag till landet så ses!
XOXO

20130620-123514.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

