Sciencefiction bokhandeln!

Hej! Idag var jag på scienfiction bokhandeln i gamla stan, och självklart så dog jag där inne. Rena himmelriket, en massa manga böcker och vanliga böcker och filmer och mycket mer..men inte kommer man tomhänt därifrån, det här köpte jag:

20130806-172154.jpg
So cute,(det är happy från fairy tail)

20130806-172252.jpg
Och halvvägs till graven:) har varit pågång på att köpa denna bok så jag blev glad när dom hade den där:D ja på torsdag drar jag till kollo och så^^ ska bli kul i thinkXD försöker göra lite recensioner innan, kommer bra borta i 10 dagar, aja ses XOxo

Lämna en kommentar

Filed under bok

Kommentera

