Percy Jackson

Tja! Idag har jag nyss sett Percy Jackson monsterhavet(the sea of monsters)

20130831-222255.jpg
Tycke: jag tyckte om filmen direkt nästan, gillade 1:an mer för att den var lite förutsägbar ibland och lite animerad(som sjöhästen) jag gillade Percy när han använder sina krafter(som att rida på en våg) mina favvo karaktärer är: garvin eller vad det var satyren heter nu igen och ofc Percy själv och sen Tyson(faktiskt så var inte annabeth min favvo) men lite fail att dom dör nästan direkt efter att ha fått ett kniv hugg eller liknade, dom ska ju endå föreställa halvt övernaturliga;) jag tycker man ska se den^^ 7/10

Ps.i förrgår fick jag mitt bokpaket, men dom böckerna vet ni redan om, jag skrev dom när jag skrev vilka böcker jag beställt. Jag har pluggat heeeela dagen..,inte kul, men imorgon blir det gröna Lund med lite släkt o så:) ska bli kul!! Hejdå xoxo

Lämna en kommentar

Filed under böcker, bok, film, idag, läxor/läxa/prov osv, nöje, new

Kommentera

