City of bones

heej! igår var jag och såg city of bones eller som det står mortal instrumment eller på en vääldigt konstig översättning staden av skuggor , med två av mina klasskamrater som faktiskt är tvillingar. vi drog direkt efter skolan och köpte eller vi betalade inget för jag hade så mycket poäng så att jag slapp betala och dom hade varsin fri biljett. men ialafall så köpte vi biljetter och sen käkade vi på donken(mc Donalds) och sen gick vi och kolla i Akademibokhandeln och sen var det dags att se filmen.

Jag hade höga förväntningar och det levde den här filmen upp till, karaktärerna var bra och dom missade inte så mycket från boken, och det är ett pluss:D

vissa scener var lite väl överdrivna som när vampyrerna varulvarna och deras lilla gäng slogs mot varandra direkt. men den får………….9,5/10  !!! rekommenderas stort till alla som läst första boken i serien city of bones och rekommenderas inte om ni inte läst eller ens varit i närheten av att veta så mycket av vad den handlar om. hejdå xoxox

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

