Today

Heej! Sorry för dålig uppdatering men, idag har jag gått på konfirmation för första gången, men ialafall så kommer man få åka till London sen och ja det blir nice tror jag:) i nästa inlägg kommer jag att göra en dubbelrecension.
Olika saker jag längtar till:
Sista delen ur city of bones serien
City of heavenly fire, omslag har börjat komma

20131006-175407.jpg

Och att nyckeln ska komma snart!
Boktrailern har blivit släppt nyss såg jag.

Att nästa avsnitt av The vampire diaries ska komma, season 5 avsnitt 2:D

Att The walking dead season 4 ska komma ut

Att true blood season 7 ska komma

Att the hobbit 2 ska utkomma

Att the Catching fire ska utkomma

Att fylla år

Det var några saker jag längtar till:)
Jag funderar på att börja recensera eller ja skriva om några manga jag läser också, inte bara böcker.
Bye XOXO

Lämna en kommentar

Filed under bok, idag

Kommentera

