Chillar with a friend today

Heey, idag har jag varit hos en kompis, och Chillat. Nyss gick jag hem och när jag var hos min kompis så fick jag ett mess att mina böcker hade kommit:D yaay! Nu äter jag middag:)

20131007-181442.jpg
Och efter det så drar jag och hämtar mina böcker. Jag har ca 4 läxor, spanska,engelska,No(biologi),svenska och (matte?) inte kul:(

20131007-181752.jpg
En av bokhyllorna jag har hemma(inte mina böcker) ja imorn ska jag träna och göra läxor. Har ju börjat på konfa, det är lite nervo, nä skoja manga är bäst!<3 kawaii! Imorgon ska jag göra det första manga inlägget tror jag.
Se yaa xoxo

Lämna en kommentar

Filed under böcker, bok, idag, läxor/läxa/prov osv, nöje

Kommentera

