Hej

Hej igår var jag på restaurang, här kommer några bilder på huvudrätten.

20131013-145226.jpg

20131013-145234.jpg

20131013-145240.jpg
Jag åt förrätt och efterrätt, men jag tog inte kort på dom. Men det var gott och så sprang jag igår. Idag har jag tagit ner studsmattan och jag ska plugga och träna och läsa ut clockwork angel av cassandra clare:D snaart Höstlov och då fyller jag år!!!
Ps. Den här låten är as bra

20131013-145533.jpg
Juste idag har jag krattat löv också. Bye xoxo

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

