New in!!👌

Heey! Sorry för dĂ„lig uppdatering men jag har gĂ„tt till skolan till 4 typ varje dag och sen har jag trĂ€nat och gjort lĂ€xor sĂ„ jag har inte hunnit. Men nu Ă€r det HÖSTLOV!!!!YES!!<333 i torsdags köpte jag en body splash, Victoria secret doft: tender whisper

20131026-164644.jpg
Den kostar 149kr i butik men om man bestÀller kostar den ca 119kr jag köpte för 149kr. Jag vet alla har Victoria secret body splash redan, men den finns i sÄ mÄnga olika dofter sÄ man kan endÄ köpa en sÄn:) och idag var jag en snabb svÀng i VÀllingby och köpte:

20131026-164927.jpg
Ett skal för 100kr och tv spelet the last of us:D och sen fick jag en reflex frÄn synoptik gratis.

20131026-165114.jpg
Idag ska jag hinna med: börja lÀsa pÄ clockwork princess
Kanske ut och springa
Locka hÄret(haha ganska meningslöst men men)
Duscha
Kanske skriva nÄgon recension(om jag hinner)
Kolla pÄ manga
Kanske börja pÄ mitt nya spel
Börja med lÀxan( om jag pallar)
PACKA!(ett mÄste)
MĂ„la nagelack(hallowen naglar om jag orkar)
Kika med mina kompisar
Och Àta gottXD
Det var 12 saker jag skulle/kanske göra, om jag ska hinna med det sÄ fÄr vi sÀtta fart lite bye bye! Xoxo

LĂ€mna en kommentar

Filed under idag, köpt, new

Kommentera

