Uppdates

Heej shit vad längesen jag skrev! Men det har inte hänt sååå mycket mer en en massa jävla läxor och prov. Men idag så hände det faktiskt något roligt, jag och mina kompisar drog in till stan och åt på fin fin restaurang faktiskt as dyrt men det tyder lite på att restaurangen är fin typ. Den heter panini eller pangnini eller något sånt. Den ligger vid gammla stan. Maten var god och det var nice place:)

20131113-215733.jpg
Maten jag åt

20131113-215757.jpg
Mina kompisar

20131113-215819.jpg
Och jag
Men ja sen läser jag en massa manga också varje dag och sen tränar jag, men denna vecka blev det igen träning för jag kände mig inte helt frisk men imorgon ska jag träna på sats fast det blir ganska kort, men endå:) och sen på fredag ska jag träffa Malin i stan och kanske tilla och Matilda:D och jag och Malin ska ialafall äta middag där och sen ska hon sova över hos mig, ska bli sjukt nice vi ska ha tv kväll/film kväll. Men hon ville se på idol så då blir det tv kväll:) jag läste nyss ut succubus revealed och det är första delen ur en serie. Recension hoppas jag kommer rätt så snart, ha det bra! Puss /Siri

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

