Homework och shit

Hej ja det har inte blivit så mycket recensioner på sistone men det har bara inte blivit så…okej i helgen var jag på novemberfesten som min skola anordnar/föräldrarna/elever varje klass har sitt eget. Min klass har sagtunneln och då var jag Nils Karlsson pysslingXD haha det var inte as kul att sitta där, men lite kul:) ja och sen idag har jag varit hemma och gjort läxor och sen sprungit och nu ska jag äta middag;) yaay det senaste TWD avsnittet har kommit ut! Så det ska jag kolla på nu:D

20131125-180650.jpg

20131125-180706.jpg
Puss/Siri

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

