12

Tja ja i lucka 12 får ni inte så mycket men iafal. Ja idag var det spagetti med köttfärssås i skolan det var gott. Och sen var det ganska chill enda tills smedjan då gjorde jag bort mig totalt..men sen tränade jag på SATS. Här snappade jag åt mig det senaste nummret av sats.

20131212-210447.jpg
Imorgon smäller det!:D men tips bli medlem i bioklubben för då får man en massa menyer(popcorn) billigare osv.
Aja sorry för så lite att komma med. Bye

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

