uppdate

hej! förlåt för att jag varit så oaktiv men jag har varit i Danmark och sen har det varit nyår och sånt. ja imorn kommer några gamla kompisar hit, ska bli kul:) och just nu beställde jag några böcker, hehe typ 7-8st. men yolo. ni får lite bilder från resan imorn. juste där köpte jag boken: the Dream thieves av maggie stiefvater, alltså i Danmark har dom as mycket bra böcker(på engelska) typ inga på danska, lol. jag har inget rikitgt nyårslöfte men jag ska bli starkare och läsa 100st böcker. ja jag har inte gjort en sammanfatning av 2013 men det har varit fullt upp. ja jag ser fram emot 2014 därför: jag kommer åka till LONDON

jag kommerKONFIMERA mig

jag kommer kanske åka till KOREA

det kommer as bra FILMER o BÖCKER ut

jag kommer börja GYMNASIET(hah ser inte fram emot det as mycket men..)

jag ska kanske få ett SOMMARJOBB i år

jag kommer säkert få nya KOMPISAR

jag kommer gå på AVICII konserten

jag blir 16

haha det var lite som kommer hända mig i år.

ha det nice.(innan skolan börjar:()

2 kommentarer

Under Uncategorized

2 svar till “uppdate

  1. Hej! Tack för din fina kommentar. Väldigt fin blogg du med 🙂

    • Haha tack:) alltså den är inte så snygg men jag försöker förbättra den. Din var mycket mer välgjord eller vad man ska säga. Vill du ha tips på böcker så är det bara att mejla mig eller kommentera här;)

Lämna en kommentar