The Secret Life of Walter Mitty

hej sorry för dålig uppdatering men har varit trött och läxor och sena dagar/kvällar. men nu till saken, idag såg jag The Secret Life of Walter Mitty , det står att dom jämförde med forest gump, jag såg en liten likhet som att båda reste mycket och båda ja sprang fort i guessXD nä men jag tyckte den var lite för seg i början och tyckte faktiskt att den inte var så bra, men sen närmade den sig mitten och då hände det väl mer och sen när slutet närmade sig så dalade spänningen, men det fanns stunder(moments) som jag skrattade högt åh jag blev sugen på att vandra i berg, hihih ja den får 6/10 haha jag är kräsen av mig. men ni borde se den, fast om ni gillar bara action och skräck så kolla inte på den för den är mer en komedi tycker jag själv. men bye xoxo
ps. ska försöka skriva mer nu men jag kommer sluta 15.30 varje dag tills sportlovet så thats not so nice:(

Lämna en kommentar

februari 8, 2014 · 8:41 e m

Kommentera

