Vad har hänt?

Tja!
Idag har jag gått i skolan och sprungit.det har jag gjort resten av veckan också:)

Ja ni undrar säkert varför jag inte skrivit något men ja jag har haft fullt upp med läxor,nationella prov,kompisar och ja mycket som händer i det vardagliga livet.
Men i helgen var jag på 50 års fest det man fick äta kommer här;)

20140326-211001.jpg

20140326-211009.jpg

20140326-211015.jpg

20140326-211021.jpg
Hihi gott va?!
Men jag har faktiskt hunnit läsa ut ganska många böcker som tex. Outpost och några fler. Ja så småning om så ska recensioner komma men det blir väl isåfall troligast i helgen men jag kan försäkra er om att det kommer någon gång i framtidenXD
Ja bye bye/XOXO Sizzen

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

