Today

Tjena, idag har jag tränat,pluggat och ätit glass:D det var årets första glass! Yaay, jag åt den hära glassen:

20140327-224338.jpg

20140327-224356.jpg

20140327-224402.jpg
Visst ser den god ut eller? Det är en ny glass. Vid första ögonkastet ser den as god ut, jag hade höga förväntningar om att den skulle vara väldigt god, men såklart blev jag också väldigt besviken..:( jag tyckte den smakade för ensidigt, bara choklad och det var for mycket, Altså jag kan ju äta choklad i mängder. Men choklad glass..näe den passade mig inte riktig i smak. Mb den var väl helt okej:) jag åt upp den, men den får 3/10^^

Lämna en kommentar

Filed under idag, nöje, tränat

Kommentera

