The amazing spider-man 2

tjena i fredags såg jag the Amazing spider man2 på bio:)
här kommer handlingen: Spider-Mans största strid har alltid pågått inom honom själv: kampen mellan den vardaglige Peter Parker och det tunga ansvar som vilar på Spider-Mans axlar. Men nu ställs Peter Parker inför en mycket större konflikt: Electro, en fiende med betydligt större krafter än han själv.Och när hans gamle vän Harry Osborn återvänder inser Peter att alla hans fiender har en sak gemensamt: OsCorp. Kan Spider-Man skydda New York-borna från den ondska som hotar staden?

omdöme: oj, den här filmen var bra! Den hade nästan aldrig några lugna stunder utan det var action 24/7, och det gillade jag. Jag kommer inte ihåg 1:an så jag kan tyvärr inte jämföra/: det dåliga var att jag nästan visste hur allt skulle sluta, ahha. Och att jag störde mig på att han alltid skulle rädda alla hela tiden man bara lägg av och spela hjälte hela tiden, men i försig så gjorde resten av människorna förutom poliserna inget dom sprang iväg, lolXD nä men jag förstår dom. Asså är du seriös jag fick nog några tårar i slutet fan också varför måste Gwen dö:( GAAH, och det var sååå mycket chliffhanger så det måste komma en 3:a annars kommer jag bli galen, slutet var ju bara så sämst.
Men ialafall så var den bra:)
jag rekomenderar att ni ser den för er som gillar action,övernaturligt
och ni ska inte kolla på denna om ni föredrar komedi eller skräck
Men mitt tips är att ni ser första filmen innan ni ser andra filmen för då förstår ni bättre.
xoxo

Lämna en kommentar

maj 4, 2014 · 5:15 e m

Kommentera

