resa igen:)

tja!

ja det är såhär att jag kom hem igår från landet igår, efter 3 veckor. Jag har hunnit läsa över 20 böcker där och jag har några jag bara måste recensera, ja och sen imorn drar jag till Göteborg i några dagar så då får ni vänta igen efter ett inlägg:/ den nya versionen av wordpress har jag inte fattat riktigt, ex, hur man lägger in fler en en bild och lite annat. Jag har solat. badat,blivit bromsbiten,tränat,cyklat,åkt till åland,varit en dag på en festival som heter rock off och lite mer. Det har jag hunnit med att göra när jag varit på landet dom närmaste 3 veckorna. Jag ville bara säga lite saker innan jag åker igen, så ni inte tror att jag är död eller något…heh..

nåja sen efter jag varit i Göteborg har jag ca 1 vecka tills jag ska till kollo…och sen blir det gymnasium, suck tiden går fort.

ses xoxo sizzen

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

