Uppdate

Hola! Hello? Hej!
Jag har missat att skriva vad som hänt, jo jag var ju i Göteborg och då gick jag på espresso house, och tog en frappe cookies & cream super god:), och sen var jag inne ganska länge på scienfiction bokhandeln och såklart gick jag inte tomhänt hem utan köpte med några böcker som jag har längtat efter! Dom jag köpte var:

IMG_0557.JPG
This side of the grave av jeaniene frost

IMG_0558.JPG
City of heavenly fire av cassandra clare

IMG_0559.JPG
Sweet reckoning av wendy Higgins

IMG_0561.JPG
Magic study av Maria v. Snyder

IMG_0560.JPG
Fire study av Maria v. Snyder

Och sen var jag på Liseberg, men dom bilderna finns på min mobil och inte min iPad. Sen åt vi ganska mycket ute på restaurang och kollade runt lite i Göteborg:) jag sen tog vi tåget hem och då gick jag på grönan med min kompis och hennes syrra och min brorsa (okej jag gick inte direkt efter jag kom hem men aa ni fattar säkert:)) efter vi vart där på grönan drog jag och min kompis på bio och då såg vi sex tape. Den var ganska rolig hade förväntat mig mer skratt men men. Recension ska komma på den filmen men måste bara hitta en bild på filmen för när man söker på Google så kommer det bara upp sex tape bilder typ eller vad man ska säga…
Igår var jag och klippte mig samt drog jag och lämnade tillbaks lite böcker, och sen fick jag med en bok, denna bok fick jag:

IMG_0562.JPG
Champion av Marie lu

PS. Imorn åker jag på kollo för sista gången(blir för gammal sen för att åka på kollo) och jag kommer inte ha något internet eller mobilen(dom beslagtar mobilen) så det kommer därför inte bli några inlägg:( och tyvärr vet jag inte hur man gör tidsinställda inlägg. Men ialafall se ya soon/ Sizzen

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

