Skola

Hej!

ja idag har jag gått i skola och varit på med kompisar, när jag skulle hem så träffade jag en väldigt nära kompis, och vi har inte setts sen i typ mars. Och sen träffade jag min bästa kompis i all hast när hon gick förbi mig med sina kompisar. Och nu är jag hemma och kände för att skriva ett vanligt inlägg om vad jag gjort. För annars blir det mest nytt och vad jag köpt eller recensioner. Som ni förstår så har jag nyss börjat första ring och då blir det allvarligare så jag hinner inte skriva en massa inlägg, recensioner kommer det inte bli för det tar för lång tid. Jag ska försöka lite då och då, men jag kommer mest då skriva inlägg o0m vad jag gör på dagarna och vad jag gjort och vad som kommer hända.

På fredag så ska jag på en liten utflykt med hela min grupp/klass och det ska nice, inga lektioner och då kan man ägna sig tid åt att snacka med andra:D

Det har regnat hela dagen idag nästan:( Vi ska köpa en speciel miniräknare och den är billig kan jag säga…det är för tusan ca 650 kr och då var den billig eftersom andra kostar över 800 kr! ja sen måste jag köpa en datorväska eller fodral eftersom jag inte kan ha den i en tyg kasse, det blir alldeles för riskabelt, jag kan tappa den och då får jag betala mycket./:

men ja då får ni ha det så bra, xoxo/sizzen

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

