Dagens ämne: sjuk

Hej! Jag är ledsen att jag inte skrivit på typ 100 år men jag har varit sjuk hela veckan och är det nu också men nu orkar jag ialafall skrivs ett inlägg. Jag är så jävla sur att jag blev sjuk just denna vecka för jag hade ganska mycket planerat då för på onsdag var det återträff och sen i fredags Altså igår så spelade John de sonh på gröna Lund och sen idag skulle jag ha sprungit tjejmilen….. Fuck! Fast ingen större förlust eftersom jag kan träffa polarna senare och jag kan springa ett annat lopp och John är inte jätte bra/känd house artist. Men endå…..
Jag har möblerat om lite så bokhyllan har utökats lite, jag har nästan 6 fulla rader med böcker!:D fast det dåliga är att allt tar väldigt mycket plats:/
Folk tror att jag kommer bli alkoholpåverkad/beroende eller något eftersom jag snackar så mycket om alkohol men där har dom fel jag snackar mest för att jag är intresserad och är nyfiken:)
Jag är i stort behov av pengar! Jag är pank nu typ! Gaaaash hjälp snälls någon? Skänk lite pengar till mig, bara en 20:a please!
Skoja men ja ses orkar inte skriva mer Xoxo/Sizzen

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

