Info!

Hej!
Ja som ni vet fick jag lite recensionsex av alfabeta och Bonnier carlsen. Så jag tänkte recensera några av dom jag fick på lördag. Jag lovar, jag har bara varit lite upptagen nu dom senaste månaderna, och nu har jag börjat gymnasiet och så. Men jag har läst nästan alla recensionsex jag fått och att jag fått ett till recensionsex, the maze runner! Shiit en av dom bästa böckerna:D imorn ska jag se filmen, ska bli så spännande, jag kommer lägga upp en recension på filmen som jag alltid gör med dom filmer jag sett på bio.

IMG_0086.JPG

Lite nyheter
Omg den 19 november kommer mockingay ut! Och sen i januari kommer the hobbit 3 ut! Nästa film om Sune kommer ut också i december tror jag!Och ja det är dom tre som jag ser framemot förutom the maze runner.

Ja som ni vet vann sossarna, Altså socialdemokraterna. Och fuck SD(Sverige demokraterna) som kom 3:a i valet, man bara vem fan röstar på dom….

Dom böckerna jag vill köpa/läsa just nu är:
heir of fire av sharah j maas
Trial by fire av Josephine Angelini
The iron Trial av cassandra Clare
Resten av delarna ur serien wings
Silent echo av Elisa Freilich
Och sen till sist alla delarna i the maze runner

IMG_0614.JPG

IMG_0611.PNG

Cirkeln ska bli film jue, det ska bli spännande och 5th wave andra delen har släppts eller ialafall ska släppas snart!
Gone girl ska också bli film:)

Ja men ses Xoxo /Sizzen

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

