Bokmässan

Hej!
Är lite sent ute, men bättre sent än aldrig;) bokmässan pågick förra helgen, jag var bara där på lördagen.

Jag fick några autografer, bl.a Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandberg.
Jag fick från många fler också.
här kommer lite bilder:

IMG_0630.JPG

IMG_0634.JPG

IMG_0637.JPG

IMG_0632.JPG

Första bilden är på Martin widmark och Helena Willis som har skrivit Lasse o Majas detektivbyrå.
Andra bilden är på författarna från cirkeln
Tredje bilden är på hon som skrivit halvblod, hon heter Sofie trinh Johansson(eller något)
Fjärde är med cirkeln författarna å mig
Jag köpte med mig å fick med mig lite böcker hem såklart, men dom får ni se i nästa inlägg.

Men efter bokmässan så drog jag ut å åt på restaurang i en indisk restaurang, det var gott förutom att ibland var det lite starkt:/

IMG_0648.JPG

IMG_0650.JPG

Mango lassi är det på den andra bilden, och den var faktiskt jätte god! Ni borde testa den.

Och sen nästa dag så åkte jag tåget hem.

Ses Xoxo/Sizzen

Lämna en kommentar

Filed under böcker, bok, idag, nöje, new, Uncategorized

Kommentera

