Info

Hej!
I tisdags var jag på lite bokprat, det var bl.a han som skrivit låt den rätte komma in(Johan ajvide något…)
Det var intressant att höra, fast blev lite trött i slutet:/
Idag eller ja igår(onsdag) så klippte jag mig:) fast bara topparna och idag nu på torsdag ska jag gå på lite information om taizen som jag ska på. Och på fredag ska jag på bio med några kompisar och sen på lördag åker jag till landet och på söndag blir det antagligen en coozy dag+ lite plugg.
Jag hinner oftast bara lägga upp vad jag lånat/köpt men ska försöka bättra mig!

Jag kan avslöja att jag ska se ”Dracula untold” på premiären tror jag faktiskt!:D hoppas den blir bra.
I nästa inlägg blir det en collektiv book haul

Ses Xoxo /Sizzen

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

