Lånat på biblioteket!

Hej!
Planerar att göra en recension på ett av recensionsex jag fick:) och sen göra en recension på filmen jag såg i fredags, men vi får se om det blir av.
Nu får ni ialafall vad jag lånade på bibblan i tisdags.

IMG_0692.JPG

The scorch trials av James dashner
The death Cure av James dashner
Pappersstäder av John Green
Halo av Alexandra adornetto
Mystic city av Theo lawaence

Jag är så excited! Den sista är boken är helt okänd för mig och har aldrig hört något eller läst någon bok från den författaren.

Ses Xoxo/ Sizzen

Lämna en kommentar

Filed under böcker, bibbloteket, bok, nöje, new, recension, recensionsex

Kommentera

