Hej!

Hej!

Jag har inte uppdaterat på hela veckan, så nu kände jag för en uppdatering. Jag håller på att läsa ut några böcker, och jag kommer antagligen recensera den.

Men jag har såååå mycket plugg så hinner inte skriva inlägg så ofta:(

Men imorn får jag lite sovmorgon och sen kommer jag hem ganska tidigt, fast min plan är att ta med alla biblioteksböckerna, eller ialfall många xD Har ca 40 st, hihih. Imorn ska jag till estetiska museet med min klass och några från 2:a ring och några från 3:e å 4:e ring.

Men ja som sagt i helgen hoppas jag att jag hinner göra ett litet inlägg, men ska plugga och träffa några kompisar:)

Sen nästa helg så drar jag till Frankrike ska bli kul! kommer vara borta en vecka, och kommer hem exakt när jag fyller år, yaai:D

Men just nu vill jag bara se på en film, den heter lucy. Jag ser på swefilmer om någon undrar.

ses xoxo/ sizzen

Lämna en kommentar

oktober 16, 2014 · 5:08 e m

Kommentera

