Hey!

hej!

Min hemsida har blivit så fucked up… jag vet inte hur jag gjorde men arkiv och annat är borta som man brukar se brevid inläggen. Men undrar om någon kan förklara hur man får tillbaks original sidan?

Men nu får sidan duga såhär, funderade ett tag att ge upp när jag inte fattade hur jag skulle få tillbaks sidan i dens original sida, men tänkte nä fan här har jag skrivit i över 1 år. Inte ska jag ge upp då:)

Men har räknat matte nu och tar en pause nu.

Jag har ett stort jävla munnsår..:( det känns som om det bara blir större och större…suck

Mår i stort sätt helt okej, är skit trött och har mycke plugg och har munnsår, tandställning etc.

Nästa vecka ska jag ha ett stort historie prov yaai…..

Men ska unna mig att äta lite gott i helgen och sen nästa vecka får jag gå på julbord och samtidigt så har The hobbit 3 typ premiär:D längtaar som tusan. Tvåan slutade ju inte så kul, chilffhanger(<- stavfel) men ni fattar.

Men imorn planerar jag ialafall att gå på en ”bokfest”  men vet inte om jag får…fast jag är 16 år. Hoppas det, jag vill verkligen gå på den bokfesten.

Men ses xoxo/sizzen

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

