Onsdag

Hej på er!

Jag ville bara skriva lite, just nu sitter jag på lektion och har historia. Sen vid 3 när jag slutar så ska jag dra och gymma:)

Sen åker jag antagligen hem bara och chillar, men behöver göra lite matte igentligen men orkar inte xD

Jag har inte så mycket mer att säga, men på fredag får jag jullov! Whoo, finally<3

Men jag ska för tusan hinna med att läsa minst 10 böcker under lovet, det är mitt mål^^

Och så vill jag hinna med att skriva en recension också, jag kommer ju samtidigt nu läsa en roman i Svenskan i skolan. Så därför blir det inte så mycket läsning hemma:/ alltså att inte kommer hinna läsa mina egna böcker om man säger så.

Men vi hörs, xoxo/sizzen

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

