Bokbloggsjerka 19 – 22 december

HEJ!

Det här blir den sista jerkan för 2014^^

Men hursomhelst, här kommer Annikas fråga:

Snart är det jul och lite välbehövlig vila. Hur ser julen ut? Vad ska ni läsa?

Jag fick jullov idag till den 8:de januari:) Det ska bli hur skönt som helst. I år kommer jag faktiskt inte fira jul i Sverige utan i Korea:) Det ska bli hur kul som helst, ska bli intressant att ta del av vilka traditioner dom har i sitt land. Dom firar ju inte jul som vi i sverige, eller det är vad jag tror. Jag planerar att läsa ”in The Afterlight (The darkest minds #3) av Alexandra Bracken, Heir of fire av Sarah J Maas, Young elites av Marie lu och sen om jag hinner också Trial by Fire av Josephine Angelini.

Jag ser också framemot filmer som ska komma ut nu i jul, bl.a. Sune i Fjällen. Men den filmen får jag se lite i efterhand när jag kommer hem:)

Nu vill jag önska er en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!  KRAM PÅ ER ALLA;)

ses xoxo/sizzen

10 kommentarer

Filed under bokbloggsjerka

10 responses to “Bokbloggsjerka 19 – 22 december

  1. Spännande att fira jul i ett så annorlunda land! 🙂

  2. Spännande att fira jul i Korea! Hoppas allt går bra och att du får en härlig jul!

  3. Att de firar jul i Korea har jag lite svårt att tro, men de har god mat i alla fall 🙂 Hoppas du får det bra där, jul eller ej!

  4. Ha ett skönt jullov och en bra vistelse i Korea. 🙂

  5. Vilken härlig och annorlunda jul! Låter riktigt spännande!

  6. Jul i Korea låter spännande. Ha en fin resa.

  7. Vad spännande! Hoppas du får en trevlig resa!

  8. Åh så spännande att fira i Korea 🙂 hoppas du får en fin resa.

  9. Låter som att du kommer att få en fin jul. God jul och gott nytt år!

Kommentera

