Jullov!

Hej!
Idag fick jag jullov, jag kom till skolan 09.20, men tydligen började vi 09.00^^ så jag kom försent, men hursomhelst så var det lite uppträdande. Efter det så gick jag tillbaks och då var det typ te stund, alltså man blev uppdelad i olika grupper och man skulle ha med en artikel dit och diskutera artikeln. Man fick te såklart men också varm choklad,läsk och olika kakor och bull längder:) efter det planerade några att äta pizza, jag hade tänkt följa med men dom skulle tydligen gå till en pizzeria fast det redan fanns två st i närheten. Så jag beslutade att hoppa av och drog till farsans jobb och fick lunch där, alltså han köpte lunch åt mig. Sen drog jag in till gamla stan och väntade ganska länge. Det blev lite krångligt men vi träffades tillslut. Sen gick vi runt lite tills vi valde vilket café vi skulle gå på och sen satte vi oss där några timmar. Efter det drog vi till TC alltså T-centralen och gick runt lite i butikerna. Jag träffade några vänner i stan bl.a. Lovisa från min föredetta klass och sen Ida min väldigt bra kompis, det var kul^^
Nu ska jag visa dom två sakerna jag fick av min kompis,

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/e96/48108281/files/2014/12/img_0806.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/e96/48108281/files/2014/12/img_0807.jpg

Först var det en handsprit från BATH & BODYWORKS
Det sista var en liten reese’s kaka, super god!

Det var min dag!:)
Ses Xoxo/Sizzen

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

