God jul!

Merry Christmas everyone!:D
Nejmen GOD JUL! Firar inte jul så som jag brukar för att jag är utomlands och då är det liiite svårt att fira jul som vanligt^^ men idag vaknade jag ganska sent, kl 11 och drog ner till starbucks och åt frukost. Sen efter det gick vi lite längs en slags flod som ligger i mitten av själva seoul typ. Vi gick till Lotte det är ett jätte stort köpcentrum, det är tydligen väldigt känt i världen. Jag har också ätit middag nyligen, då åt jag bimbimpap eller hur man nu stavar det xD och nu bara chillar Jag på hotel rummet med lite chips och is te. Ja ni kommer få veta mer vad jag gjort när Jag kommer hem:) jag skrev ett litet inlägg just för att det är JULAFTON idag.
God jul & gott nytt år hörni och jag hoppas ni kommer få en riktigt god jul med en massa bokiga paket!;)
Xoxo /Sizzen

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

