Recensionsex

Heej!
Idag blev jag sjukt förvånad över att se ett paket från bonnier hade kommit, jag hade inte beställt eller snackat med förlaget om att jag skulle ”få” ett recex. Men jag öppnade bokpaketet och i låg…..

2015/01/img_0973.jpg
Half bad-ondskans son av Sally Green
Jag blev förvånad att det är en kille som är huvudpersonen men det ska bli väldigt intressant att läsa denna bok, jag har vetat om denna bok fast på engelska. Men nu slipper jag låna den^^ thats good.

2015/01/img_0976.jpg

Taack så himla mycket semic för boken! love it:D

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

