Bokbloggsjerka 9-12 januari 2015

Hej!

Nu är jag väldigt sen med min jerka, men nu kommer den ialfall. Denna jerka är speciell eftersom det blir 2015:s första jerka! hurra!

Här kommer Annikas fråga:

Finns det någon tv-serie (eller hur många som helst) som du såg 2014 (eller åtminstone påbörjade förra året) som du skulle kunna tipsa om?

Svar: O ja, jag har kollat väldigt mycket på tv serier i år faktiskt^^ Älskar tv serier! Men jag kan rekommendera några stycken.

1. The 100

the 100

2. Arrow

arrow

3. Blacklist

blacklist

4. The Walking dead

the walking dead

5. Sherlock

sherlock

Om ni vill veta mer om serierna så klicka då på namnet på tv serien bredvid siffran;)

Hoppas ni alla hade ett skönt jullov nu!

xoxo/sizzen

2 kommentarer

Filed under bokbloggsjerka

2 responses to “Bokbloggsjerka 9-12 januari 2015

  1. Sherlock har jag sett några avsnitt av men fastnade inte. Samma med Blacklist.

  2. Sherlock är verkligen i en klass för sig, så otroligt bra!

Kommentera

