Bokbloggsjerka 16 – 19 januari

Hej!

haha jag har inte hunnit göra något inlägg efter förra jerkan, hehe upps..

Men här kommer Annikas jerka ialfall:)

Veckans fråga kommer från Lotten: När började du läsa och varför fortsatte du att läsa så mycket som du gör?

Oj det var en svår fråga, jag vet inte exakt när jag började läsa, men mina föräldrar läste alltid nästan en bok innan jag skulle lägga mig, men när jag började läsa själv så var jag kanske 8 eller 9 år. Jag vet inte varför jag har fortsatt att läsa, jag läser för att det är relaxing och det är en lifestyle eller vad man säger xD Jag förstår mig inte på folk som säger att dom hatar böcker och att läsa… jag ba who are you? Men när jag gick i mellan stadiet så läste jag sjukt mycket böcker, jag tror det första jag gjorde när jag kom hem var att läsa, och sen har jag varit ganska beroende av att läsa. Dock läser jag mindre och mindre nuförtiden, jag har mycket gymnasiearbeten osv.  Synd:(

ha en skönt helg nu! Enjoy;)

xoxo/sizzen

6 kommentarer

Filed under bokbloggsjerka

6 responses to “Bokbloggsjerka 16 – 19 januari

  1. Läsning är ganska beroendeframkallande!

  2. Ibland har man så mycket annat att man inte hinner läsa så mycket, men man kan alltid hitta tillbaka dit.

  3. Läsning är ett väldigt bra och roligt beroende!

  4. Böcker och läsning, ja det är något speciellt med det, ett underbart beroende som jag inte vill bli botad från. 😉

  5. Jag läser olika mycket olika perioder. När jag skriver intensivt läser jag mindre.

  6. Ja, håller med, hur kan de INTE läsa?

Kommentera

