Recensionsex and other stuff

Hello!
Idag fick jag ett paket i brevlådan och gissa vad det var?!;) jo en bok^^ det var Sofia Nordins nya bok.

2015/01/img_1001.jpg

2015/01/img_0999.jpg

Tack så hemskt mycket Rabén&sjögren !
Och kanske kommer ni få en interjuv med Sofia Nordin! Kul va?
Och nu över till lite annat, i söndags så testade jag en ansiktsmask från butiken lush, jag är inte säker på vilken ansiktsmask jag fick testa, men om ni är nyfiken så kan ni gå in till lush hemsida/till ansiktsmaskarna här

Här kommer en bild på hur min ansiktsmask såg ut

2015/01/img_0994-0.jpg

Omdöme: den luktade väldigt fräscht och nyttigt eller vad man nu ska säga. Jag tyckte den var jobbig eftersom den klumpade sig och mycket en del föll av ibland, hah okej inte såå mycket men lite när jag la på ansiktsmasken. Klumparna var små små ihopknöglade blad, ni kan se det där uppe på bilden!
Men det är svårt att säga om den är bra eller dålig eftersom jag bara har testat typ 2 ansiktsmasker i mitt liv xD men den gjorde så att man fick lenare hy och finnarna blev bättre och syndes inte lika mycket. Den gjorde så att jag fick återfuktad hy. Ni borde testa åtminstone någon av lush ansiktsmasker:)
Den får 7/10^^
Och sen idag såg jag på en tv serie dom heter ”life unexpected” och det handlar om en tjej som heter Lux och som blev övergiven vid födsel och nu vid 15 års ålder snart 16 så får man se deras reunion alltså man får se när dom ses igen, det börjar med att hon vill bli myndig och då måste hennes föräldrar skriva under och ja där börjar storyn.
Den är ganska bra faktiskt! Jag kan tipsa er om att se den.
Xoxo/Sizzen

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

