My holiday/min helg

Heej!

Nu hade jag tänkt berätta lite om vad jag gjorde i helgen^^ weei, dock har jag inte tagit en enda bild, meen hur som helst.

I lördags så chillade jag under dagen, men jag hjälpte till också lite inför festen. Sen åkte jag tillbaks och käkade sushi, jag chillade lite mer och sen vid 6 så drog jag till festen eller ja jag och min familj drog till festen. Festen pågick några timmar, men jag drog hem innan festen var slut så jag var hemma ca kl 1 eller 2 på natten och då somna jag när jag kom hem^^

Sen idag alltså söndag så sov jag skiit länge eller inte jätte länge men till kl 10-11 och då käka jag brunch alltså en slags kombo med både frukost och lunch. Efter det så surfa jag lite på datorn och kollade på lite olika serier/filmer. Jag åkte sen in vid 2 för att möta upp några kompisar och då skulle vi köra laserdom, yaay!

Så här ser dräkterna ut, obs! bilden tagen från internet.

Man kan säga att det var min första gång att köra laserdom eller som det också heter ”cybertown”,  det var nice. Det är väldigt enkla regler, man är i två lag och man får en laser pistol som man då ska skjuta med på motståndarlaget.  Man kan spela upp till 30 pers, men det är sjukt mycket. Om du tycker det låter intressant klicka här , jag lönkar er till den Laserdomen jag var på, men det finns såklart inte bara en utan om ni bor någon annan stans i Sverige så är det bara att söka på laserdom och sen er stad:)

Och ja man blir svettig av det där så efter vi spelat 3 matcher/gånger eller vad man ska säga så var vi törstiga så vi drog och köpte dricka, sen splittrades vi och nån drog till gymmet och jag själv drog till t-banan. Och sen käka jag middag och nu är jag hemma^^ Och juste jag håller just nu på att läsa ”Black ice” av Becca Fitpatrick som är hennes senaste bok, av vad jag vet om. Den skiljer sig mycket ifrån hennes serie ”fallen ängel”  , dennna bok är mer en kriminalare eller en lite kuslig bok medans fallen ängel handlar om änglar. Men den är spännande!

ha en trevlig vecka, ses xoxo

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

